Pēdējo reizi atjaunots: 12.02.2020 |  Lejupielādēt MANAPOLISE.LV Lietošanas Noteikumus (PDF)

1.              Vispārēja informācija

1.1.        Portāls www.manapolise.lv (turpmāk tekstā – Portāls) ir paredzēts apdrošināšanas pakalpojumu sniegšanai Portāla apmeklētājam un / vai lietotājam (turpmāk tekstā – Lietotājs). Apdrošināšanas piedāvājumus izsaka Portālā minētās apdrošināšanas sabiedrības, kuras nodarbojās ar apdrošināšanas pakalpojumu sniegšanu, turpmāk tekstā - Apdrošināšanas sabiedrības.

1.2.        Pirms uzsākt Portāla lietošanu, Lietotājam jāiepazīstas ar šiem noteikumiem un jāapliecina piekrišana noteikumiem, aizpildot atbilstošu atzīmi. Ja Lietotājs nepiekrīt Portāla lietošanas noteikumiem, Lietotājam nav tiesības lietot šo Portālu.

1.3.        Portāla darbību nodrošina apdrošināšanas brokeru sabiedrība AS "UNIBROKKER", reģistrēta Latvijas Republikas uzņēmumu reģistrā ar reģistrācijas numuru 40103360091 (turpmāk tekstā – UNIBROKKER). 

1.4.        Portālā pieejamo pakalpojumu Lietošanas noteikumi, nosacījumi un ierobežojumi ir saistoši visiem tā Lietotājiem, tāpat kā sankcijas šo noteikumu neievērošanas gadījumā. Portālā piedāvātie pakalpojumi un informācija ir paredzēta tikai privātai lietošanai.

1.5.        Portāls, Lietotājam piekrītot, ir tiesīgs informēt Lietotāju par Portālā pieejamajiem jaunumiem, izmaiņām, kā arī nosūtīt pieprasīto informāciju uz Lietotāja norādīto e-pasta adresi vai mobilā tālruņa numuru. Atrašanās Portālā nerada Lietotājam līgumiskas attiecības, Lietotājs ir tiesīgs jebkurā brīdī Portālu atstāt.

1.6.        UNIBROKKER negarantē, ka Portāls darbosies bez kļūdām vai traucējumiem. UNIBROKKER negarantē un nav nekādā veidā atbildīgs par Apdrošināšanas sabiedrību un citu sadarbības partneru kļūdām un/vai traucējumiem to IT sistēmās. Galējo apdrošināšanas polises prēmiju (cenu) nosaka Apdrošināšanas sabiedrība apdrošināšanas polises izrakstīšanas brīdī un, izņēmuma gadījumos, tā var atšķirties no Portālā uzrādītās. Šādos gadījumos UNIBROKKER, pirms polises izrakstīšanas, informēs Lietotāju par izmaiņām. Portāls patur tiesības vienpusēji anulēt kļūdaini izrakstītos rēķinus.

1.7.        Portāls un tajā publicētais saturs veidots ar mērķi atvieglot nepieciešamās informācijas ātru un kvalitatīvu saņemšanu. UNIBROKKER patur tiesības mainīt Portāla saturu un tā Lietošanas noteikumus, tos publicējot šādā interneta adresē: www.manapolise.lv. Portāla Lietotājiem ir pienākums iepazīties un ievērot Portāla lietošanas noteikumus. Portāls ir tiesīgs izvietot saites uz sadarbības partneru un citām interneta vietnēm, par kuru saturu ir atbildīgi attiecīgo vietņu pārvaldītāji.

 

2.              Apdrošināšanas polises pasūtīšanas nosacījumi

2.1.        Portālā ir iespējams pasūtīt apdrošināšanas polises no UNIBROKKER sadarbības partneriem - Apdrošināšanas sabiedrībām.

2.2.        Apdrošināšanas polises prēmijas apmēru (cenu) un apdrošināšanas polises noteikumus nosaka katra apdrošināšanas sabiedrība.

2.3.        Pasūtot apdrošināšanas polisi, Lietotājam ir jānorāda Portālā pieprasīta informācija.

2.4.        UNIBROKKER nav atbildīgs par Lietotāja nepareizu vai kļūdaini noradītu un / vai ievadītu informāciju.

2.5.        Apdrošināšanas polises prēmiju (cenas) aprēķins Portālā notiek, izmantojot Portāla IT sistēmu automātisku integrāciju ar apdrošināšanas sabiedrību IT sistēmām (turpmāk tekstā – “Webservisi”). Atsevišķos gadījumos, kad apdrošināšanas sabiedrību Webservisi to neatbalsta, Portāls nevar nodrošināt apdrošināšanas prēmijas automātisko aprēķinu atsevišķo Objektu, Klientu un / vai Lietotāju kategorijām (piem. OCTA prēmijas aprēķins invalīdiem, transportlīdzekļiem ar tranzīta numura kartēm un citi). Šajos gadījumos, lai saņemtu apdrošināšanas piedāvājumu, Lietotājam ir jāsazinās ar UNIBROKKER,  piezvanot uz www.manapolise.lv norādīto tālruņa Nr. +371 22185555 vai nosūtot pieprasījumu uz info@manapolise.lv

 

3.              Apdrošināšanas polises apmaksas nosacījumi

3.1.        Portālā pasūtītās OCTA apdrošināšanas polises ir iespējams apmaksāt:

3.1.1.        ar kredītkartēm (MasterCard, Visa) un debetkartēm (Maestro, Visa Electron), ja to izdevējbanka paredz maksājumus internetā. American Express kartes apmaksai Portālā netiek pieņemtas. Uzmanību! Citai personai izsniegtas maksājumu kartes un/vai maksājumu kartes datu izmantošana, tajā skaitā preču un pakalpojumu iegādei, ir pretlikumīga. Par šādu noziedzīgu nodarījumu vainīgā persona var tikt saukta pie atbildības saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.

3.1.2.        izmantojot SWEDBANK, SEB Banka vai Luminor Bank (Nordea) interneta banku;

3.1.3.        ar pārskaitījumu, apmaksājot AS UNIBROKKER priekšapmaksas rēķinu (rēķins tiek sagatavots un nosūtīts elektroniski uz Lietotāja noradīto e-pasta adresi).

3.2.        Portālā pasūtītās KASKO un Īpašuma apdrošināšanas polises ir iespējams apmaksāt ar pārskaitījumu, apmaksājot AS UNIBROKKER rēķinu (rēķins tiek sagatavots un nosūtīts elektroniski uz Lietotāja noradīto e-pasta adresi).

3.3.        Ja OCTA polises apmaksa notiek ar maksājuma karti (kredītkartēm un debetkartēm) vai izmantojot Interneta bankas tiešo pieslēgumu (banklink un e-link) un apmaksas darījums ir veiksmīgs (t.i. Portāls ir saņēmis apstiprinājumu par veiksmīgi veiktu maksājumu no maksājumu apstrādes sistēmas), uz Lietotāja noradīto e-pasta adresi uzreiz tiek nosūtīts apstiprinājums par apmaksas saņemšanu.

3.4.        Ja OCTA polises apmaksa notiek ar pārskaitījumu, apmaksājot AS UNIBROKKER priekšapmaksas rēķinu, apstiprinājums par apmaksas saņemšanu tiek nosūtīts uz Lietotāja noradīto e-pasta adresi tikai pēc naudas saņemšanas AS UNIBROKKER bankas kontā.

3.5.        Ja Lietotājs veicis apmaksu par OCTA polisi, bet OCTA polises izdošana nav bijusi iespējama un Lietotājs vēlas vēl nenotikušo darījumu atcelt, samaksātā summa Lietotājam tiek atgriezta 14 dienu laikā pēc Lietotāja rakstiska (t.sk. Lietotājam nosūtot pieprasījumu uz e-pasta adresi info@manapolise.lv) pieprasījuma anulēt darījumu, saņemšanas.

3.6.        UNIBROKKER komisijas maksa par no Lietotāja saņemtā apdrošināšanas prēmijas maksājuma apstrādi  (pasūtījuma apstrādes komisija) saskaņā ar Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas izplatīšanas likuma (turpmāk – “APIL”) 31.panta prasībām – 0.50 EUR.

3.7.        KASKO un Īpašuma apdrošināšanā apstiprinājums par apmaksas saņemšanu netiek sūtīts.

 

4.              Apdrošināšanas polises sagatavošanas nosacījumi

4.1.        Ja polises apmaksa notiek ar maksājuma karti vai izmantojot Interneta bankas tiešo pieslēgumu, Portālā pasūtītās OCTA polises tiek sagatavotas tikai pēc apmaksas apstiprinājuma saņemšanas (t.i. Portāls ir saņēmis apstiprinājumu par veiksmīgi veiktu maksājumu no maksājumu apstrādes sistēmas).

4.2.        Ja polises apmaksa notiek, apmaksājot AS UNIBROKKER priekšapmaksas rēķinu, Portālā pasūtītās OCTA polises tiek sagatavotas tikai pēc AS UNIBROKKER priekšapmaksas rēķinā noradītas summas saņemšanas uz AS UNIBROKKER bankas kontu.

4.3.        Ja apmaksas apstiprinājums vai priekšapmaksas rēķina apmaksa uz bankas kontu tiek saņemta darba dienās no plkst.00:00 līdz 23:00, OCTA polise tiek sagatavota tekošajā darba dienā. Ja pasūtījums tiek apmaksāts darba dienās no plkst.23:00 līdz 24:00, brīvdienās vai svētku dienās, OCTA polise tiks sagatavota tekošajā dienā vai nākamajā dienā līdz plkst.11:00. Informācija par sagatavoto polisi tiek nosūtīta uz Portāla Lietotāja noradīto e-pasta adresi, kā arī SMS veidā uz norādīto mob. tālruni.

4.4.        Brīvprātīgās transportlīdzekļa apdrošināšanas – KASKO gadījumā apdrošināšanas polise tiek noformēta tikai pēc apdrošināmā transportlīdzekļa fotogrāfiju saņemšanas, to kvalitātes pārbaudes un apstiprināšanas. Transportlīdzekļa fotografēšana jāveic UNIBROKKER norādītajā kārtībā. Transportlīdzekļa fotografēšana nav atļauta diennakts tumšajā laikā vai mākslīgā apgaismojuma apstākļos.

4.5.        Lietotājs uzņemas pilnu atbildību par fotogrāfiju īstumu un patiesas informācijas sniegšanu UNIBROKKER.

 

5.              OCTA polises piegādes nosacījumi

5.1.        UNIBROKKER nodrošina Portālā pasūtītās OCTA polises piegādi uz Lietotāja Portālā noradīto e-pasta adresi.

5.2.        OCTA polises oriģināla izdruku ir iesējams saņemt personīgi pie UNIBROKKER ierodoties UNIBROKKER birojā Rīgā, Cēsu ielā 31/3 (darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00).

 

6.              Apdrošināšanas polises segums, darbība, izmaiņas un atgādinājumi

6.1.        OCTA apdrošināšanas segums ir spēkā saskaņā ar noformētās apdrošināšanas polises noteikumiem un tikai pēc apstiprinājuma par OCTA apdrošināšanas polises spēkā stāšanos saņemšanas SMS veidā uz Lietotāja Portālā noradīto mobilā tālruņa numuru. Ja Portāla Lietotājs nav norādījis mobilā tālruņa numuru vai nav saņēmis apstiprinājumu SMS veidā, vai ir radušās šaubas par OCTA apdrošināšanas polises spēkā esamību, Portāla Lietotājam ir pienākums pārliecināties par OCTA polises spēkā esamību, piezvanot uz Portālā www.manapolise.lv norādīto tālruņa Nr. +371 22185555.

6.2.        Ja Portāla Lietotājs nav norādījis savu mobilā tālruņa numuru vai to ir norādījis nekorekti, vai ir atteicies no portāla sūtījumu saņemšanas, vai ir norādījis nekorektu e-pasta adresi, vai arī to vispār nav norādījis, šādos gadījumos UNIBROKKER nenodrošina atbilstošo sūtījumu nosūtīšanu un nenes nekāda veida atbildību par atgādinājuma nesaņemšanas saistītiem zaudējumiem.

6.3.        Portāla Lietotājam, tuvojoties apdrošināšanas perioda sākumam vai beigām, ir pienākums patstāvīgi pārliecināties par apdrošināšanas polises spēkā esamību, neatkarīgi no apstiprinājuma vai atgādinājuma sūtījuma saņemšanas vai nesaņemšanas fakta.

6.4.        Transportlīdzekļa reģistrācijas datu izmaiņu gadījumā Portāla Lietotājam, apdrošinājuma ņēmējam, transportlīdzekļa turētājam vai īpašniekam, ir pienākums nekavējoties paziņot par izmaiņām UNIBROKKER, izmantojot Portālā norādīto e-pasta adresi: info@manapolise.lv

6.5.        Gadījumā, kad Portāla Lietotājs, apdrošinājuma ņēmējs, transportlīdzekļa turētājs vai īpašnieks nav paziņojis par transportlīdzekļa reģistrācijas datu izmaiņām 6.4. punktā noteiktajā kārtībā, tad atgādinājumu par polišu beigu termiņu nosūtīšana netiek nodrošināta un UNIBROKKER neatbild par zaudējumiem, kas varētu rasties vai ir radušies apdrošināšanas polises spēkā neesamības gadījumā.

6.6.        UNIBROKKER ir tiesības vienpusēji anulēt kļūdaini izrakstītos rēķinus un apdrošināšanas polises.

 

7.              Izņēmumi un ierobežojumi

7.1.        Informācija, kura ir sastopama Portālā ir rūpīgi pārbaudīta un atlasīta, lai tā atspoguļotu Portāla pamatmērķi – apdrošināšanas pakalpojumu sniegšanu Portāla Lietotājiem. Taču Portāls un UNIBROKKER nav atbildīgi par kļūdām vai nepilnībām, kuras ir radušās Portāla saturā.

7.2.        Portāls un UNIBROKKER nav atbildīgi par darbībām, kuras Lietotāja vārdā veikušas trešās personas, izmantojot Lietotāja personas datus un kontaktinformāciju.

7.3.        Portāls un UNIBROKKER nav atbildīgi par zaudējumiem, tajā skaitā materiālajiem, kas ir radušies vai var rasties nākotnē Portāla Lietotājam un/vai transporta līdzekļa īpašniekam un/vai tiesīgajam Lietotājam un/vai jebkurai trešai personai:

7.3.1.        sakarā ar zaudējumiem mantai un/vai veselībai;

7.3.2.        kas ir saistīti ar tehniskajām kļūdām un/vai programmnodrošinājuma darbības traucējumiem, tai skaitā, bet neierobežoties, ar Ceļu Satiksmes Drošības Direkcijas, Latvijas Transportlīdzekļu Apdrošinātāju Biroja, Apdrošināšanas sabiedrību, Maksājumu apstrādes sistēmu un/vai programmnodrošinājuma darbības traucējumiem;

7.3.3.        kas ir radušies Portāla Lietotājam ievadot kļūdainu, neprecīzu, nepareizu vai maldinošu informāciju;

7.3.4.        kas ir radušies Portāla Lietotājam norādot nepareizu OCTA polises spēkā stāšanās datumu

7.3.5.        sakarā ar OCTA polises laicīgu nesagatavošanu.

7.4.        Portāla Lietotājs piekrīt, ka AS UNIBROKKER maksimālais atbildības apmērs par zaudējumiem, tajā skaitā materiālajiem, kas ir radušies vai var rasties nākotnē Portāla Lietotājam un/vai transporta līdzekļa īpašniekam un/vai tiesīgajam Lietotājam un/vai jebkurai trešai personai saskaņā ar šiem Lietošanas Noteikumiem kopā nevar pārsniegt 500 (pieci simti) EUR.

 

8.              Informācija par apdrošināšanas starpnieka darbību

8.1.        UNIBROKKER, kā apdrošināšanas starpniekam, saskaņā ar Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas izplatīšanas likuma (turpmāk – “APIL”) 34. pantu ir pienākums Pirms apdrošināšanas līguma noslēgšanas sniegt Klientam un / vai Portāla Lietotājam šādu informāciju:

Apdrošināšanas izplatīšanu, veicot vispusīgu apdrošināšanas piedāvājumu analīzi, Klienta vārdā un interesēs sniedz apdrošināšanas brokeru sabiedrība - AS UNIBROKKER, reģistrācijas numurs 40103360091, juridiskā adrese: Cēsu iela 31 k-3, Rīga, LV-1012, Latvija, tālruņa numurs: +371 67320600, elektroniskā pasta adrese: info@unibrokker.lv

AS UNIBROKKER ir reģistrēta Finanšu un kapitāla tirgus komisijas uzturētajā Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas starpnieku reģistrā kā apdrošināšanas un pārapdrošināšanas brokeru sabiedrība. Pārliecināties par AS UNIBROKKER reģistrāciju Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas starpnieku reģistrā var pieprasot informāciju Finanšu un kapitāla tirgus komisijai, kas atrodas Kungu ielā 1, Rīgā, LV-1050, vai arī Finanšu un kapitāla tirgus komisijas Interneta mājas lapā www.fktk.lv

AS UNIBROKKER nav apdrošināšanas komersantā vai ārvalsts apdrošinātājā (kurš izveidojis ārvalsts apdrošinātāja filiāli Latvijas Republikā un kura apdrošināšanas pakalpojumus apdrošināšanas starpnieks izplata) tieši vai netieši iegūta līdzdalība, kas aptver 10 un vairāk procentu no apdrošināšanas komersanta vai ārvalsts apdrošinātāja filiāles mātes sabiedrības balsstiesīgo akciju skaita vai pamatkapitāla.

Nevienam apdrošināšanas komersantam, tā mātes sabiedrībai vai ārvalsts apdrošinātājam, kurš izveidojis ārvalsts apdrošinātāja filiāli Latvijas Republikā, nav AS UNIBROKKER tieši vai netieši iegūta līdzdalība, kas aptver 10 un vairāk procentu no apdrošināšanas starpnieka balsstiesīgo akciju skaita vai pamatkapitāla;

AS UNIBROKKER saskaņā ar APIL 46. un 47. pantu izskata sūdzības un strīdus starp apdrošināšanas starpnieku un klientu un / vai Portāla Lietotāju, saskaņā ar Sūdzību izskatīšanas procedūru

AS UNIBROKKER nodarbojas ar apdrošināšanas izplatīšanu klienta vārdā un interesēs.

AS UNIBROKKER sniedz rekomendācijas, pamatojoties uz vispusīgu piedāvājumu analīzi.

AS UNIBROKKER nav līgumisku saistību nodarboties ar apdrošināšanas izplatīšanu tikai viena vai vairāku noteiktu apdrošināšanas komersantu vai ārvalsts apdrošinātāju filiāļu interesēs.

AS UNIBROKKER atlīdzības veids par apdrošināšanas līgumu ir noteikts procentuālā apmērā no iekasētās apdrošināšanas prēmijas. AS UNIBROKKER saņem atlīdzību par apdrošināšanas izplatīšanu, kas ir iekļauta apdrošināšanas prēmijā. Apdrošināšanas prēmiju un AS UNIBROKKER atlīdzības apmēru nosaka apdrošināšanas sabiedrības.

 

9.              Apdrošināšanas terminu skaidrojums

9.1.        Pašrisks: Pašrisks ir naudas izteiksmē vai procentos izteikta apdrošinātā objekta vērtības daļa vai laika periods (apdrošinātā objekta lietošanas pārtraukšanas gadījumā), kuru apdrošināšanas līgumā noteiktajos gadījumos apdrošinātājs atskaitīs no apdrošināšanas atlīdzības un Klientam būs jāsedz pašam.

9.2.        Virsapdrošināšana: ja apdrošinājuma summa apdrošināšanā pret zaudējumiem un bojājumiem saskaņā ar vienu vai vairākiem apdrošināšanas līgumiem attiecībā uz vienu un to pašu apdrošināto risku pārsniedz apdrošinātā objekta vērtību (virsapdrošināšana), Klientam un apdrošinātājam ir tiesības prasīt tās samazināšanu apdrošināšanas līgumu noslēgšanas hronoloģiskā secībā, sākot no pēdējā apdrošināšanas līguma, līdz šī summa nepārsniedz apdrošinātā objekta vērtību. Ja apdrošināšanas gadījums ir iestājies, pirms notikusi apdrošinājuma summas samazināšana virsapdrošināšanas gadījumā, apdrošinātājs izmaksās Klientam apdrošināšanas atlīdzību tādā apmērā, kādā tā būtu jāizmaksā, ja apdrošinājuma summa būtu vienāda ar apdrošinātā objekta vērtību.

9.3.        Zemapdrošināšana: ja apdrošinājuma summa apdrošināšanā pret zaudējumiem un bojājumiem saskaņā ar vienu vai vairākiem apdrošināšanas līgumiem attiecībā uz vienu un to pašu apdrošināto risku ir mazāka par apdrošinātā objekta vērtību (zemapdrošināšana), apdrošinātājs izmaksās Klientam apdrošināšanas atlīdzību tādā proporcijā, kāda ir starp apdrošinājuma summu un šo zemapdrošināšanas vērtību, ja apdrošināšanas līgumā nav paredzēts citādi.

 

10.          Datu aizsardzība, personas datu apstrāde un informācijas konfidencialitāte

10.1.    Visas autora mantiskās un nemantiskās tiesības pieder tikai un vienīgi AS UNIBROKKER. Portālā publicētie zīmoli, uzņēmumu nosaukumi un reģistrētās preču zīmes ir to īpašnieku īpašums un ir aizsargāti LR likumdošanā noteiktajā kārtībā. Portāla satura pavairošana, izplatīšana, uzglabāšana bez attiecīgas AS UNIBROKKER atļaujas ir aizliegta un sodāma LR likumdošanā paredzētā kārtībā.

10.2.    Visa informācija, kas tiek iegūta par Portāla Lietotāju, Lietotājam veicot aprēķinus un pasūtījumus Portālā, tai skaitā personas dati, telefonu numuri, e-pasta adreses, auto reģistrācijas dati, tiks izmantoti un apstrādāti LR likumdošanā noteiktajā kārtībā.

10.3.    Apstiprinot Portāla Lietošanas noteikumus, Lietotājs (Klients) piekrīt, ka AS UNIBROKKER veiks caur Portālu nodoto fizisko personas datu apstrādi atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

10.4.    Lietotājs apliecina, ka tā iesniegtie dati t.sk. fizisko personu dati ir patiesi un pastāv tiesisks pamats to apstrādei, pretējā gadījumā Lietotājs uzņemas atbildību par citas personas datu izmantošanu, un tā var tik saukta pie atbildības likumos noteiktajā kārtībā, kā arī pret to var tikt vērstas prasības par šādu darbību rezultātā nodarītiem zaudējumiem.

10.5.    Lietotājs nododot  AS UNIBROKKER fizisko personu datus apstrādei, atbild par piekrišanu iegūšanu no attiecīgajiem datu subjektiem, ja tie nav Lietotāja personas dati.  

10.6.    AS UNIBROKKER apstrādā no Lietotāja iegūtos fizisko personu datus ar mērķi nodrošināt apdrošināšanas pakalpojumu un savstarpējo saistību izpildi, ievērojot tiesību normatīvajos aktos noteiktās prasības šādu datu apstrādei un aizsardzībai.

10.7.    AS UNIBROKKER ir tiesīgs nekavējoties pārtraukt lietotājam piekļuvi Portālā, ja konstatē šo Lietošanas noteikumu un normatīvo aktu normu pārkāpumus.

10.8.    AS UNIBROKKER apņemas pēc Lietotāja pieprasījuma dzēst no Lietotāja iegūtos fizisko personu datus, ja  izbeidzas nepieciešamība tos apstrādāt.

10.9.    Nododot Portāla rīcībā savu e-pasta adresi, pasta adresi un/vai tālruņa numuru, Portāla Lietotājs piekrīt saņemt atgādinājumus par polišu termiņiem un informāciju par Portāla jaunumiem un izmaiņām.

 

11.          Strīdu izskatīšanas kartība

11.1.    Visi strīdi, kas radušies saistībā ar Portāla lietošanu un tā lietošanas noteikumiem risināmi savstarpēju pārrunu ceļā. Ja šāda veida strīdu risinājums netiek panākts, tad tie risināmi LR likumdošanā paredzētajā kārtībā.

 

12.          Vispārējs brīdinājums par atbildību

12.1.    Saskaņā ar Ceļu satiksmes likuma 20. panta noteikumiem, transportlīdzekļu īpašnieku, valdītāju un turētāju pienākums ir darīt visu nepieciešamo, lai ceļu satiksmē netiktu izmantoti tādi viņa lietošanā esošie transportlīdzekļi, kuriem nav dota atļauja piedalīties ceļu satiksmē vai uz kuriem attiecas aizliegums piedalīties ceļu satiksmē. Piedalīšanās ceļu satiksmē bez OCTA seguma ir transportlīdzekļa īpašnieka vai tiesīgā lietotāja atbildība.

12.2.    Par svešas mantas tiesību uz šādu mantu, vai citu mantisku labumu iegūšanu, apzināti ievadot automatizētā datu apstrādes sistēmā nepatiesus datus, lai ietekmētu tas resursu darbību (datorkrāpšanu), nelikumīgām darbībām ar automatizētas datu apstrādes sistēmas resursu ietekmēšanas ierīcēm draud kriminālatbildība saskaņā ar Latvijas Krimināllikumu.

 

13.          Citi noteikumi

13.1.    UNIBROKKER patur sev tiesības vienpusējā kārtībā bez jebkāda brīdinājuma grozīt šos Lietošanos noteikumus, nopublicējot jaunu redakciju Portālā. Lietošanos noteikumu jauna redakcija ir spēkā sākot no to nopublicēšanas brīža.

Klientu atsauksmes

Man ir ļoti laba pieredze OCTA polises iegādē ManaPolise.lv. Esmu ieteicis to arī saviem draugiem, kuri tagad arī pastāvīgi iegādājas OCTA šeit.
Ivars no Rīgas
Vislabāk man patīk, ka varu salīdzināt dažādu apdrošināšanas kompāniju cenas. Dažkārt cenu starpība ir patiesi liela. Uzskatu, ka ManaPolise.lv izmantot ir ļoti ērti un vienkārši.
Santa no Tukuma
Tā kā ikdienā ir tik daudz lietu, par ko jāatceras, man ļoti patīk, ka ManaPolise.lv sūta man atgādinājumu par to, ka tuvojas OCTA polises darbības termiņa beigas. Es tikai izvēlos izdevīgāko piedāvājumu un veicu apmaksu. Pērku polises savam auto šeit jau 2 gadus.
Larisa no Jūrmalas
Esmu lauksaimnieks un dzīvoju laukos. Lai atvieglotu apdrošināšanas iegādi, izmantoju ManaPolise.lv, jo OCTA apdrošināšanu varu iegādāties jebkurā brīdī, dažu minūšu laikā, man nekur nav jābrauc.
Guntis no Balvu rajona

Наши партнеры

Безопасная оплата

Наши партнеры

Безопасная оплата